Customer service
Auteur: Walther Ploos van Amstel
Goede logistieke service kan veel geld opleveren. Maar het ontwikkelen van logistiek servicebeleid vergt veel creativiteit en inlevingsvermogen in de wensen en logistieke processen van de klant. Niet alleen uitgaan van wat klanten vragen, maar ook kijken naar de bijdrage van het bedrijf aan de logistieke keten als geheel. Dit memo reikt praktische handvatten aan voor het verbeteren, ontwikkelen...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Integrale kwaliteitszorg
Auteur: Erik L. Demeulemeester
Om succes te hebben in een markt van constante verandering en toenemende concurrentie moeten bedrijven erin slagen hun producten of diensten aan te passen aan de wensen van de klant. Integrale kwaliteitszorg is het middel bij uitstek om enerzijds de wensen van de klant te vertalen in producten of diensten en anderzijds alle mensen en middelen in de organisatie te richten op de gewenste...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!