Coca-cola het verhaal goedkope ed
Auteur: Frederick Allen
Hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendse produkt ter wereld maakten.
Coca-Cola is de essentie van de Amerikaanse droom. Een produkt dat Amerikaanser is dan Amerika zelf en een ongrijpbare emotionele lading heeft. De geschiedenis van deze frisdrank is alleen daarom al een van de meest fascinerende marketingverhalen van deze eeuw.
Coca-Cola, het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Merkstrategie
Auteurs: Giep Franzen, Mariska van den Berg
Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!