Uitgevers | Pearson Benelux B.V., MainPress B.V. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789043022699 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Marketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliation, de belangrijkste thema's en stappen die je kunt nemen om een succesvol affiliate programma neer te zetten of een bestaand affiliate programma te verbeteren.
Het boek biedt transparantie in de werking van affiliate marketing. Het omvat een schat aan nuttige informatie onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk, cases van onder andere Bol.com, literatuuronderzoek en inzichten uit tientallen gesprekken met professionals uit het vak, netwerken, adverteerders, affiliates en uitgevers.
Caroline Portier ontwikkelde een zeer succesvol affiliate programma waarmee zij miljoenen euro's omzette, en heeft meer dan tien jaar ervaring in de online media en online marketing bij vooraanstaande bedrijven.