Business Marketing Management / druk 3
Auteur: W.G. Biemans
Bedrijven die op zakelijke markten opereren, raken steeds meer marketing-georiƫnteerd. Deze derde druk van Business Marketing Management (voorheen Industriƫle Marketing) beschrijft hoe de marketingfunctie wordt ingevuld binnen bedrijven die zich richten op zakelijke afnemers.
Business Marketing Management bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Een hogere prijs is pure winst
Auteur: Jos Burgers
EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!