Customer Relationship Management / druk 1
Auteur: Ed Peelen
In Customer Relationship Management besteedt Ed Peelen ruim aandacht aan de strategie, organisatie, marketing en de informatietechnologie van CRM. Zowel de analytische als de operationele CRM komt aan bod.
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
De Conversation Manager
Auteur: S. van Belleghem
De voorbije jaren is het internet geƫvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.
Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!