Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9058712478 |
ISBN13 | 9789058712479 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Hoe krijg je je 'broodjes' over de toonbank? Als ze nog warm zijn? Dan ben je uit het goede hout gesneden, je hebt de juiste verkoperskwaliteiten! Maar ook al ben je de beste verkoper van de wereld, om echt efficiĆ«nt te kunnen werken is de steun van een goed geoliede organisatie absoluut onmisbaar. Alleen dan kun je goed voorbereid en gestructureerd verkopen, met andere woorden, doen wat je je klant beloofd hebt. Want stel dat je een grote order binnenhaalt, en achteraf blijkt je informatie over de voorraad niet te kloppen … Daar sta je dan met al je fantastische verkoopkwaliteiten, maar je betrouwbaarheid ben je kwijt.
Organisatie, logistiek en verkoop
Daarom is het op alle management- en organisatieniveaus van de verkoop cruciaal om je zaakjes goed op orde te hebben. Want om je verkoopbeloften waar te kunnen maken, heb je een goede bedrijfsorganisatie nodig. Fouten kunnen je veel geld, klanten en uiteindelijk je (persoonlijke) reputatie kosten. In Als warme broodjes vind je alles wat je voor zo'n gesmeerde organisatie nodig hebt: van het berekenen van de kostprijs, het organiseren van de verkoopafdeling, distributie en opslag tot en met het zo effectief mogelijk omgaan met je beschikbare tijd. Met Als warme broodjes bij de hand maak je voortaan altijd waar wat je je klant belooft.
Serie salesmanagement
Dit boek maakt deel uit van de driedelige serie over Salesmanagement van Uitgeverij Thema. De twee andere delen, De kracht van zacht en Met gepaste trots gaan respectievelijk over de menselijke factor in verkopen en commercieel presenteren. Deze reeks is zowel bedoeld voor beginnende verkopers als voor moderne salesprofessionals die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen. De drie delen vormen samen een complete salesmanagementserie op NIMA Sales-A niveau.