Brand Expedition

-

een reis langs Europa's meest inspirerende merken

Auteur: M. Arets

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 16
Cover van het boek 'Brand Expedition' van M. Arets
Uitgevers Eburon Uitgeverij, Eburon Business
Uitgavejaar 2011
ISBN139789059724365
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan.Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren droegen bij aan het succes? Wat ging er goed? Wat niet? En hoe zorgt een merk ervoor dat het ook in de toekomst succesvol blijft?
Marketingprofessional Martijn Arets ging op zoek naar antwoorden op deze vragen en bezocht twintig Europese merken tijdens een unieke reis: de Brand Expedition. Hij zegde zijn baan op, verzamelde sponsors en mediapartners om zich heen en trok in een authentiek Volkswagen T2 busje vijf maanden Europa in.

Zijn avonturen en ervaringen waren tijdens de reis te volgen via brand-expedition.eu en zijn wekelijkse artikelen in dagblad De Pers. In dit boek vertelt hij de verhalen van twintig aansprekende Europese merken als LEGO, Mini, Freitag en Adidas, afgewisseld met foto's, citaten en zijn belevenissen onderweg.

Het boek is niet alleen interessant voor mensen die zich professioneel bezighouden met marketing en merkontwikkeling, maar ook voor iedereen die zich interesseert voor de oorsprong van Europa's bekendste merken en de avontuurlijke verhalen, inspirerende visies en leuke anekdotes die bij hun ontwikkeling horen.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Brand Expedition' bij Bol.com € 4,95 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.