Brand flow

-

creeer de optimale merkervaring

Auteur: Michel A. Jansen

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 77
Cover van het boek 'Brand flow' van Michel A. Jansen
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2009
ISBN139789013068023
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs.

Het continu bieden van meerwaarde is dé grote uitdaging om bestaansrecht te hebben. En dat is niet eenvoudig onder de huidige omstandigheden. Sommige merken slagen daar dan ook beter in dan andere merken. Merken zoals IKEA, Nike, BMW, Apple, Starbucks, Interpolis, HEMA en Rabobank zijn in staat om over een lange periode succesvol te zijn. Wat opvalt aan dit soort merken is dat ze een paradoxale eigenschap bezitten; zij presteren op ogenschijnlijk eenvoudige wijze op de top van hun kunnen. Zij zijn in staat om continu een optimale merkervaring te creëren, terwijl zij met dezelfde marktomstandigheden te maken hebben als hun concurrenten. Ze vormen hierdoor een klasse apart en hun positie lijkt onaantastbaar. Maar hoe komt het dat zij moeiteloos op de top van hun kunnen presteren, en belangrijker nog, hoe kunnen andere merken eveneens in een zelfde flow komen? Brand Flow gaat in op deze vragen. Aan de hand van zes paradigmaverschuivingen wordt beschreven wat nodig is om als merk een flow te bereiken, ofwel een optimale merkervaring te creëren. Daarbij wordt duidelijk dat het bouwen van een succesvol merk om een fundamenteel andere benadering vraagt dan veel organisaties tot op heden gewend zijn.

Bestellen

Bestel 'Brand flow' bij Bol.com € 28,75 Vandaag besteld, zaterdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.