Brand Prototyping

-

developing meaningful brands

Auteur: Michel Jansen

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 166
Cover van het boek 'Brand Prototyping' van Michel Jansen
Uitgever Kluwer
ISBN139789013096309
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Het beschreven 'brand-prototyping process' geeft de brand manager concrete handvatten om vanuit de identiteit een merk op relevante wijze te blijven vernieuwen. Zodat de relatie betekenisvol blijft en het merk als vitaal en dynamisch wordt gezien. Daarmee biedt het 'brand-prototyping process' een oplossing voor de paradox waar elk merk mee te maken heeft, namelijk gelijk blijven door continu mee te veranderen.

Auteur Michel Jansen werkt als senior consultant bij merkenadviesbureau HIGHvalue. Hij is specialist op het gebied van merkstrategie. Tevens treedt hij regelmatig op als docent bij verschillende instellingen (waaronder EURIB en Nijmegen Business School) en is hij auteur van een aantal boeken ('Brand Alliances') en artikelen op het gebied van branding.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible met Adobe DRM). Telefoons/tablets met Google Andro

Bestellen

Bestel 'Brand Prototyping' bij Bol.com € 29,64 Direct te downloaden.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.