Uitgever | Van Duuren Management |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789089651877 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing niet langer werkt. Klanten zijn kritischer dan voorheen en de afstand tot opdrachtnemers neemt toe. Harder ‘duwen’ via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?
Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je eigen expertise te delen, bijvoorbeeld via webinars, video’s, foto’s of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning het beste uit twee vakgebieden samen. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen: let’s go br@inbound!
- Bedoeld voor marketing- en salesdirecteuren die online ‘meer’ willen bereiken met ‘minder’.
- Voorzien van inzichten uit recent neuromarketingonderzoek in de b2b-markt.
- Inclusief praktische voorbeelden van de toepassing van inbound marketing en neuromarketing.
Over de auteur
Paul Hassels Mönning is managing partner van DutchmarQ. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing, sales en IT. Vanuit DutchmarQ helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen.