Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2010 |
ISBN13 | 9789043019446 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle, de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans.
De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.
Frans Reichardt is meer dan 25 jaar werkzaam in de marketing- en communicatiebranche als adviseur, auteur en spreker op seminars en congressen.
Ed van Eunen werkte voor diverse marktonderzoek- en actiemarketingbureaus en startte begin jaren negentig adviesbureau Van Eunen Marketing.
Thijs van Eunen is als communicatieonderzoeker/adviseur werkzaam bij Van Eunen Marketing.