Communicatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen / druk 1

-

be good and tell it

Auteur: M. Waardenburg

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 148
Cover van het boek 'Communicatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen / druk 1' van M. Waardenburg
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2002
ISBN9014081847
ISBN139789014081847
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De eisen die de maatschappij aan bedrijven stelt worden steeds talrijker en omvangrijker. Een ondernemer die zich niet houdt aan de normen en waarden die de samenleving als wenselijk acht, merkt dat uiteindelijk in de financiƫle resultaten van zijn onderneming. In reactie hierop gaan steeds meer bedrijven ertoe over maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Dit uit zich onder meer in de manier waarop zij omgaan met hun ondergeschikten en hoe zij zich opstellen naar de maatschappij. De rode draad van dit Memo is hoe je als bedrijf communicatief om kunt gaan met maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Bestellen

Bestel 'Communicatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.