Uitgevers | BIM Media BV, Sdu Uitgevers, Academic Service |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789012582322 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund, zijn uw klanten meer tevreden en voegt u waarde toe aan uw organisatie. Met content waarde maken, kan alleen met een goede contentstrategie, contentmanagementorganisatie en met de juiste contentinstrumenten. Het boek Content organizing in de praktijk van Atie de Heer biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing. Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie, de content- en kanaalstrategie en de betekenis van content. Ook aan het klantcommunicatieproces wordt aandacht geschonken. Het boek bevat daarnaast een groeimodel met vier fasen, waarmee de volwassenheid van content organizing bepaald kan worden (het Content Organizing ModelĀ©). Een must voor iedereen die succesvol met content wil werken en de kosten rond ontwikkeling en beheer in de hand wil houden.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google