Uitgevers | Noordhoff Uitgevers B.V., Noordhoff Uitgevers B.V., Noordhoff Uitgevers |
Uitgavejaar | 2001 |
ISBN13 | 9789020730678 |
Aantal pagina's | 325 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Omdat de ontwikkelingen in het strategisch management niet stilstaan, is onlangs de volledig herziene druk van De kunst van strategisch ondernemerschap verschenen. Deze praktijkgerichte, actuele uitgave bestaat uit vier delen. In het eerste deel worden de basistrends, die het strategisch gedrag van ondernemingen aansturen, behandeld. Vervolgens bespreekt deel 2 de actuele ondernemingsstrategieën. Deel 3 gaat over het perspectief en het waarom van strategisch management. Het vierde deel behandelt tot slot de up-to-date werkwijzen voor de strategiebepaling en -implementatie.
Prof. dr. ir. J.G. Wissema is organisatieadviseur en hoogleraar aan de Technische Universiteit Delft. Hij is ondernemer en auteur van tal van managementboeken die zijn gepubliceerd in verschillende talen.