De kunst van strategisch ondernemerschap

-

Een nieuwe kijk op strategie

Auteur: Hans Wissema

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Schoolboeken 2
Cover van het boek 'De kunst van strategisch ondernemerschap' van Hans Wissema
Uitgevers Noordhoff Uitgevers B.V., Noordhoff Uitgevers B.V., Noordhoff Uitgevers
Uitgavejaar 2001
ISBN139789020730678
Aantal pagina's325
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Omdat de ontwikkelingen in het strategisch management niet stilstaan, is onlangs de volledig herziene druk van De kunst van strategisch ondernemerschap verschenen. Deze praktijkgerichte, actuele uitgave bestaat uit vier delen. In het eerste deel worden de basistrends, die het strategisch gedrag van ondernemingen aansturen, behandeld. Vervolgens bespreekt deel 2 de actuele ondernemingsstrategieën. Deel 3 gaat over het perspectief en het waarom van strategisch management. Het vierde deel behandelt tot slot de up-to-date werkwijzen voor de strategiebepaling en -implementatie.
Prof. dr. ir. J.G. Wissema is organisatieadviseur en hoogleraar aan de Technische Universiteit Delft. Hij is ondernemer en auteur van tal van managementboeken die zijn gepubliceerd in verschillende talen.

Bestellen

Bestel 'De kunst van strategisch ondernemerschap' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.