Uitgevers | Lannoo Campus, Lannoo |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789401408233 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
De stok in het hoenderhok van het marketingdenken Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrijgbaar in de iBookstore
Merken zijn eigendom van de consument geworden. Tenminste, dat hoor je de laatste jaren constant in marketing- en reclamekringen. Daarmee dreigen merken gereduceerd te worden tot volgers van de vox populi én hun eigen identiteit te verliezen. Maar moet dat wel zo zijn? Piet Wulleman wil merken opnieuw sterker maken en pleit voor een derde weg, die van het verlichte merkdespotisme. Verlichte merkdespoten vertrekken vanuit een eigen visie en droom, en zoeken waar hun eigenbelang samengaat met een positieve bijdrage aan de wereld. Ze communiceren helder en persoonlijk, en zijn niet bang van confrontatie. Kortom, ze volgen niet, ze leiden. Met De verlichte merkdespoot is er eindelijk een geloofwaardig antwoord op het al te eenzijdige marketingdenken van vandaag. Een boek voor marketing professionals, professoren en studenten, maar ook voor gewone mensen die van merken houden.