De wereld achter de arbeidsmarktcampagne / druk 1

-

arbeidsmarktcommunicatie in complexe organisaties

Auteur: Vera de Witte

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 259
Cover van het boek 'De wereld achter de arbeidsmarktcampagne / druk 1' van Vera de Witte
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2004
ISBN9013011632
ISBN139789013011630
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Een werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.

Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.

Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.

Bestellen

Bestel 'De wereld achter de arbeidsmarktcampagne / druk 1' bij Bol.com € 41,5 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.