Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep |
Uitgavejaar | 2004 |
ISBN | 9013011632 |
ISBN13 | 9789013011630 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Een werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.
Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.
Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.