Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789058714398 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Eindelijk is deze usability-bijbel in het Nederlands beschikbaar! Duizenden zo niet tienduizenden webbouwers, -schrijvers en -marketeers over de hele wereld kennen het boek en zijn er laaiend enthousiast over. Zo enthousiast dat er in hun dagelijks werk continu rekening mee houden. Dit boek is immers het criterium om een website te beoordelen: zodra een gebruiker ook maar een seconde moet nadenken als hij op een site zit, heb je als webbouwer iets fout gedaan! Het risico dat die potentiƫle klant je site verlaat, is dan namelijk levensgroot. En dat risico wil geen enkele organisatie lopen! Dit boek is een absolute must have voor iedereen die professioneel met websites bezig is maar daar weinig of geen ervaring mee heeft: de ontwerpers, de programmeurs, de projectleiders, de marketeers, en webmasters. Krugs duidelijke uitgangspunten en eenvoudig toe te passen principes maken je niet alleen tot een volwaardige gesprekspartner van de experts maar zorgen er ook voor dat je zelf de usability van je site enorm kunt verbeteren. Voeg daar zijn soepele schrijfstijl en humor aan toe en je begrijpt waarom dit boek zo razend populair is!