Drieluik mondelinge communicatie ii / druk 2

-


Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 46
Cover van het boek 'Drieluik mondelinge communicatie ii / druk 2'
Uitgever Bohn Stafleu van Loghum
Uitgavejaar 1993
ISBN9031316121
ISBN139789031316120
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Deel II is gewijd aan de gespreksvormen en gesprekken die in het kader van de formele comunicatie worden gevoerd in of namens een organisatie (in de breedste zin van het woord). Concreet zijn dat vrije interviews en enquetes, exit-interviews, journalistieke interviews voor radio en televisie, slecht-nieuwsgesprekken, voorlichtingsgesprekken, introductiegesprekken, beoordelingsgesprekken, functioneringsgesprekken, advies- en probleemoplossende gesprekken, verkoopgesprekken, correctiegesprekken, gespreksvoering via de telefoon. Alle informatie is gericht op het behalen van een maximaal gespreksrendement.

Bestellen

Bestel 'Drieluik mondelinge communicatie ii / druk 2' bij Bol.com € 61,48 Op voorraad. Voor 23:59 besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.