Dutch Magic

-

hoe Nederlandse ondernemers markten veroveren

Auteurs: M. Sonnemans, P.P.M. Ruijs

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 61
Cover van het boek 'Dutch Magic' van M. Sonnemans en P.P.M. Ruijs
Uitgever Sonsbeek Publishers
Uitgavejaar 2008
ISBN907821709X
ISBN139789078217091
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Leer van hun succes! 25 openhartige verhalen van 25 Nederlandse topondernemers die de wereld veroveren. 
Leer van de weg naar het succes van 25 Nederlandse topondernemers, die internationaal toonaangevend zijn in hun branche. In dit inspirerende boek vertellen zij heel persoonlijk en openhartig hun eigen verhaal, dat schuilgaat achter hun succes. Een must have voor ondernemers en managers! 

Hoe hebben zij het gedaan?
Droomt niet iedere ondernemer ervan met een baanbrekend product markten te veroveren, niet alleen in eigen land, maar ook internationaal? Maar hoe doe je dat? In dit boek komen de ondernemers achter 25 succesvolle Nederlandse merken aan het woord. Zij geven daarin hun eigen visie op hun succes. Het zijn inspirerende verhalen die lekker weg lezen, ruim voorzien van full color foto's; een echt boek voor op de koffietafel. Lees de verhalen van onder andere:
- Mart Visser (Couturier)
- Stephan van Kruisselberge (TomTom)
- Alice Huisman (Royal Huisman)
- Casper Vissers (Moooi designmeubels)
- Dick Harryvan (ING Direct)
- Lidewij Edelkoort (Design Academy)
- Kees de Waard (Mentos)
- Max Barenbrug (Bugaboo kinderwagen)
- René Repko (HEMA)
- Armin van Buuren (DJ)
 
Hoe verschillend deze ondernemers en hun merken ook zijn, hun succesverhalen hebben vergelijkbare kenmerken in hun aanpak. Leer van hun visie, ervaringen en successen!

Bestellen

Bestel 'Dutch Magic' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.