Uitgevers | SDU, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9012116325 |
ISBN13 | 9789012116329 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
E-Marketing leert u als marketeer en ondernemer (profit én non-profit) uw relaties zo efficiënt mogelijk te benaderen met een optimaal resultaat. Internet haalt in rap tempo televisie en gedrukte media in als het gaat om bereik en resultaat. Slimme ondernemers zorgen er dus voor dat ze weten hoe ze via internet hun doelgroep kunnen bereiken: via e-mail, zoekmachines, communities of door gewoon online te adverteren.
E-marketing biedt de laatste stand van zaken over e-mailmarketing, online strategie, zoekmachineoptimalisatie, meten van resultaten, banners, portals, communities, opzetten van een shop, online adverteren en nog veel meer.
E-marketing biedt inzicht in de nieuwste marketingtechnieken. Als gebruiker en lezer van E-marketing blijft u ook na aanschaf van dit boek op de hoogte via www.MailingLijst.nl/forum. U kunt interactief met collega's, redactie en experts uit het veld van gedachten wisselen, vragen stellen en u verder verdiepen. Op het forum vindt u meer materiaal, aanvullende cases, lezersreacties en nog veel meer over de in E-marketing behandelde onderwerpen.
E-marketing is een verdieping en verbreding van de eerder online verschenen introductie over deze onderwerpen, door MailingLijst.nl ontwikkeld voor marketeers en ondernemers in het mkb.