Een digitaal marketingplan in 100 dagen

-
Auteur: Bert van Wassenhove

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 202
Cover van het boek 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' van Bert van Wassenhove
Uitgevers Lannoo Campus, Lannoo, Terra Lannoo
Uitgavejaar 2013
ISBN139789401405591
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Heeft mijn marketing wel sociale media nodig? Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrijgbaar in de iBookstore
Een krachtig model om álle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid! Het '100 dagen'-stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. Boordevol praktische tips: In welke kanalen moet je investeren? Hoe selecteer je de juiste partners? Een praktisch en inspirerend boek voor marketing professionals, managers en ondernemers.

Bestellen

Bestel 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' bij Bol.com € 29,99 Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.