En Waar Blijft De Klant ?

-

klantrelaties duurzaam veranderd

Auteur: J. D'Agnolo

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 17
Cover van het boek 'En Waar Blijft De Klant ?' van J. D'Agnolo
Uitgever Barnyard Publishers
Uitgavejaar 2011
ISBN139789079922024
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko DAgnolo. Met 'En waar blijft de klant?' geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.

DAgnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van BD Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko DAgnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko DAgnolo als partner van Boer Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. 

Bestellen

Bestel 'En Waar Blijft De Klant ?' bij Bol.com € 17,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.