Groundswell

-

de impact van social media op je business

Auteur: Charlene Li

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 19
Cover van het boek 'Groundswell' van Charlene Li
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2011
ISBN139789058715470
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media – de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving aan het veroorzaken is in de manier waarop de wereld werkt. Veel bedrijven zien dit als een bedreiging. Maar je kunt het ook als een uitdaging zien. In Groundswell tonen twee topanalisten van Forrester Research overtuigend aan dat je de kracht van de klant tot je voordeel kunt maken. Of je nu in marketing, onderzoek & ontwikkeling, service of sales werkt, of je eigen zaak runt, in dit boek vind je degelijk onderbouwd en doelgericht advies.

Bestellen

Bestel 'Groundswell' bij Bol.com € 29,99 Op voorraad. Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.