Guerrillamarketing

-
Auteur: C. Hospes

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop -
Cover van het boek 'Guerrillamarketing' van C. Hospes
Uitgevers Haystack, Haystack, Uitgeverij
Uitgavejaar 2007
ISBN9077881247
ISBN139789077881248
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame – guerrillamarketing!

Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do's en don'ts van guerrillamarketing. Een onmisbaar boek voor ondernemers, consumenten, reclamemakers en alle andere leken en professionals die wel wat inspiratie kunnen gebruiken!

'Als je het boek ademloos hebt gelezen, leg je het met een zucht terzijde en zeg je tegen jezelf: 'Wat kan marketing toch mooi en simpel zijn, als je de klant maar begrijpt!' - Prof. dr. Cor Molenaar

De serie Marketing & sales update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Bestellen

Bestel 'Guerrillamarketing' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.