Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2012 |
ISBN13 | 9789043025423 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Je bent al bezig met klantbehoud of wilt er mee aan de slag gaan. Je bent bekend met verschillende loyaliteitsprogramma's, maar welke oplossing past bij jouw organisatie? Je wilt de juiste keuzes maken uit een keuz van mogelijke instrumenten, zonder met klanten te experimenteren. Hoewel er veel boeken zijn geschreven over loyaliteitsprogramma's, ontbreekt er nog een dat alle facetten van loyaliteitsmarketing op een gestructureerde wijze belicht. Dit boek helpt bij het maken van de juiste keuzes. Handboek Loyaliteitsmarketing legt uit hoe klantloyaliteit ontstaat. De bouwstenen van loyaliteitsmarketing worden aan de hand van praktijkvoorbeelden uiteengezet. Van spaarprogramma's en klantenclubs tot gesegmenteerde campagnes en de inzet van social media. Je vindt aan de hand van een concreet stappenplan de optimale weg naar loyale klanten binnen je eigen organisatie. Een must-read voor alle marketeers die actief bezig zijn (of gaan) met het binden en behouden van klanten. Rik Luttmer is directeur bij het gerenommeerde Dunck Loyalty Marketing. Onder de opdrachtgevers van Dunck bevinden zich onder meer Bol.com, Coca Cola, Unilever, FNV en Volkswagen. Paul Wissing is consultant bij Dunck. Daarnaast is hij eindredacteur van het kennisplatform LoyaltyFacts.