Uitgever | Nieuwe Dimensies |
Uitgavejaar | 2002 |
ISBN | 9080515663 |
ISBN13 | 9789080515666 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Moet u ook steeds meer verkopen? Worden uw targets en de druk ook steeds hoger? Krijgt u ook steeds meer producten in uw pakket? Voelt u ook dat de concurrentie steeds feller wordt? Heeft u ook steeds vaker de behoefte om eens een tijdje helemaal niets te doen? Als u zich in een van deze vragen herkent, dan is 'Hart Selling' een boek voor u. Met dit boek leert u hoe u minder moet en daardoor meer 'ontmoet'. U werkt minder hard, doordat u meer vanuit uw hart werkt. Met Hart Selling verkoopt u moeiteloos meer.
De klant gaat kopen zodra u niet langer op verkopen gericht bent maar op de klant of op het product. Wanneer u uw hartstocht kunt overbrengen, stimuleert u daarmee uw klant tot kopen. In de praktijk leidt Hart Selling tot meer succes, meer resultaat, met minder moeite en met meer plezier.
Hart Selling is een essentieel nieuwe manier van verkopen. Het levert langdurig resultaat op omdat u er zowel uw rust als uw kracht mee vergroot, een unieke combinatie. Het verhoogt uw scoringskansen en het kost minder moeite. Het maakt u alerter, sneller, bezielder, rustiger, enthousiaster én beter gemotiveerd. Het is als verkopen met de stroom mee in plaats van tegen de stroom in.
De kern van Hart Selling is de menselijke benadering, en dat is precies wat u nu nodig hebt. Hard Selling (hard en zakelijk) en Smart Selling (slim en technologisch) voldoen niet meer in de eenentwintigste eeuw.
Met Hart Selling kunt u weer uzelf zijn en daaraan uw kracht en successen ontlenen. U voelt minder druk, u presteert op een soepeler manier en u houdt het langer vol. Kortom, Hart Selling is een wezenlijk nieuwe manier van helpen kopen.