Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789043023443 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Drie halen, twee betalen - Check je unieke nummer - Spaar alle plaatjes - Niet goed, geld terug – Klantenkaart - Zomerkorting
Bovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is.
Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.
Ed van Eunen is zelfstandig marketingadviseur. Hij heeft zijn sporen verdiend op het gebied van actiemarketing en adviseert bedrijven, winkelorganisaties en reclame- en promotiebureaus. Van Eunen heeft meerdere boeken en publicaties over actiemarketing op zijn naam staan, geeft er veel lezingen over en maakt deel uit van diverse vakjury's.