Het event als strategisch marketinginstrument / druk 1

-
Auteur: D. Gerritsen

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 130
Cover van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument / druk 1' van D. Gerritsen
Uitgever Coutinho
Uitgavejaar 2011
ISBN139789046902417
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie.

Bestellen

Bestel 'Het event als strategisch marketinginstrument / druk 1' bij Bol.com € 37,5 Op voorraad. Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.