Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2010 |
ISBN13 | 9789058714145 |
Taal | Nederlands |
Type | Overige Formaten |
Als je weet wie je bent, weet je beter wat bij je past. Zo werkt dat bij mensen, maar zeker ook bij bedrijven. Dan maak je namelijk veel betere keuzes op het gebied van personeel, klanten, kantooromgeving, huisstijl, et cetera. Bovendien ben je door je authentieke uitstraling en profilering veel aantrekkelijker voor je klanten en weten ze je beter te vinden.
Met dit IDentiteitsspel® stel je de identiteit van jouw organisatie, bedrijf, instelling of vereniging vast. Je geeft het weer als een mens. Is het een vrouw of een man? Jong. Oud. Behoudend of hip? Met de meer dan 200 kaarten benoem je sekse, uiterlijk, achtergronden, karakter en gedachtegoed van deze persoon. Die persoon is dan in het vervolg – uiteraard fictief – aanwezig bij alle belangrijke vergaderingen.
Je zult merken dat iedereen zo veel makkelijker vanuit die persoon kan denken en keuzes maakt vanuit de identiteit van je bedrijf. Het Identiteitsspel is daarom een onmisbaar instrument in deze tijd waarin bedrijven keihard worden afgerekend wanneer ze faken.