Uitgever | Gorcum b.v. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789023248033 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Het Marketingwiel bevat tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media. Dit boek geeft praktische handvatten om klanten aan te trekken en te behouden, met meer omzet en meer winst als resultaat. Het Marketingwiel is dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB.
Dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB Om succesvol te worden, zijn niet alleen een goed idee, durf en hard werken noodzakelijk, maar ook een doelgerichte en gestructureerde aanpak. Door de verschillende elementen van het marketingwiel stapsgewijs voor jezelf en jouw bedrijf in kaart te brengen, realiseer je een succesvolle marketingaanpak op maat. Het Marketingwiel geeft een praktische aanpak voor het opstellen van een marketingplan. Een plan waarmee je in 7 stappen succesvol je eigen marketingdoelen realiseert.
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM, strategie, marketing en internet. Zet koers naar meer klanten en meer winst!