Het nieuwe marketing tijdperk / druk 4

-
Auteur: Paul Postma

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop -
Cover van het boek 'Het nieuwe marketing tijdperk / druk 4' van Paul Postma
Uitgevers Business Contact, Business-Contact
Uitgavejaar 1999
ISBN9025498051
ISBN139789025498054
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Nederlands marketeer nr. 1, Paul Postma, gunt u een onthullende blik op het menselijke koopgedrag. 'I never thought of that, Paul,' bekende 's werelds beroemdste marketeer, Philip Kotler, na lezing van dit boek. Het wordt inmiddels over de hele wereld verkocht. In deze actuele, vierde druk extra aandacht voor nieuwe media. Prikkelende visies over:
- pinnen en chippen: contant geld neemt juist toe
- cd-roms: boek populairder dan ooit
- meer kennis door Internet: ja, over seks en bijgeloof
Een nooit vertoonde strijd ontbrandt om de exploitatie van onze eeuwenoude driften: feesten, vrijen en frauderen.

Bestellen

Bestel 'Het nieuwe marketing tijdperk / druk 4' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.