Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Vakmedianet |
Uitgavejaar | 2008 |
ISBN | 9013056075 |
ISBN13 | 9789013056075 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.
Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.
Deze zesde, volledig herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:
- Inkopen van diensten;
- Ontwikkelen van inkoop- en sourcingstrategieën;
- Duurzaam inkopen, integriteit en ethiek;
- Public Procurement;
- Target Costing;
- Leveranciersontwikkeling;
- 'Customer of choice'.