Uitgevers | Duuren Media, Van Duuren Media |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789089651792 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Waarom zo veel innovaties mislukken ... en 25 manieren om het beter te doen
Sjors van Leeuwen
Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist te veel naar de klant geluisterd?
Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven. Maar nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. De oorzaken zijn legio. Het lijkt erop dat bedrijven de markt en hun klanten domweg niet begrijpen.
Sjors van Leeuwen zet ter lering en vermaak de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, zodat u het beter kunt doen!
- Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen
- Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk
- Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren
Over de auteur
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google