Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V. |
Uitgavejaar | 2003 |
ISBN | 9013005721 |
ISBN13 | 9789013005721 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Goede communicatie is essentieel voor het succesvol doorvoeren van een organisatieverandering. Maar hoe pakt u dat aan?
Dit communicatiememo beschrijft op welke manieren u medewerkers en leidinggevenden bij een verandering betrekt. Het geeft diverse praktische tips over hoe u weerstanden herkent en terugdringt.
Het communicatiememo geeft speciale aandacht aan de communicatie door leidinggevenden, communicatie tijdens reorganisaties en het opstellen van een intern communicatieplan. De tientallen modellen geven in één oogopslag de kern aan van ieder hoofdstuk.
Met de informatie uit dit boekje bent u in staat een concrete bijdrage te leveren aan een geslaagde verandering in uw organisatie.
Communicatie Memo's bieden heldere, praktische informatie waarmee u direct aan de slag kunt. En met succes. Want, alle stappenplannen en scenario's in deze serie hebben zich in de praktijk ruimschoots bewezen. Dus als u snel geïnformeerd wilt zijn over communicatieonderwerpen, verdient deze reeks een prominente plek op uw bureau.