Uitgevers | Eburon Uitgeverij, Eburon Elements |
Uitgavejaar | 2012 |
ISBN13 | 9789059726796 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Nooit was het eenvoudiger om klanten naar je winkel te trekken dan nu. Nieuwe digitale hulpmiddelen maken het eenvoudiger om je zaak bekend te maken en - minstens zo belangrijk - om van toevallige passanten terugkerende klanten te maken. Dit boek helpt je om je fysieke positie te optimaliseren richting het digitale publiek. Je verkleint het gat tussen de online en offline wereld. Tot voor kort was online marketing vooral het domein van grote, landelijk opererende bedrijven. Ze maken ieder jaar zakken geld vrij om hun online naamsbekendheid en hun vindbaarheid te vergroten. Voor kleinere ondernemingen was dat niet weggelegd. Was het niet vanwege de beperkte marketinggelden dan was het wel vanwege de relatief hoge prijzen die professionele online marketingbureaus rekenen. Regionaal of lokaal werken was voor hen te duur. De technologie is nu echter dermate ver ontwikkeld dat juist het hele midden- en kleinbedrijf nu een grote slag kan slaan door offline en online met elkaar te verbinden. Aan het einde van dit boek ken je álle gratis en goed betaalbare online middelen om het bereik van je zaak op internet zo groot mogelijk te maken. Deze uitgave brengt basiskennis bij tot op hoog niveau. Na het lezen kun je verantwoorde beslissingen nemen en goed gefundeerde vragen stellen aan specialisten.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google