Jos Burgers over klantgerichtheid

-

drie bestsellers in een speciale editie

Auteur: Jos Burgers

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 215
Cover van het boek 'Jos Burgers over klantgerichtheid' van Jos Burgers
Uitgever Van Duuren Management
Uitgavejaar 2013
ISBN139789089651518
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken.

Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken' en 'Gek op gaten'. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie. Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken.

Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren. In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

- Drie bestsellers in één speciale editie (in totaal ruim 100.000 ex. van verkocht).
- De beste start voor het verbeteren van de klantgerichtheid van u en uw organisatie.
- Boordevol handige tips en verhelderende inzichten over hoe om te gaan met klanten.

Bestellen

Bestel 'Jos Burgers over klantgerichtheid' bij Bol.com € 34,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.