Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Belgiƫ, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2002 |
ISBN | 9014088833 |
ISBN13 | 9789014088839 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-accounts beloven? Het boek 'Key-account management' geeft antwoord op veel gestelde vragen over key-account management uit de praktijk. Het schetst recente ontwikkelingen en is daarnaast vooral een praktische hulpmiddel voor key-account managers en commercieel directeuren die deze vragen voor zichzelf willen beantwoorden.
'Key-account management' bestaat uit drie delen. In het eerste deel staat het account managementproces centraal. Het tweede deel gaat in op de organisatie van key-account management. Het derde deel bevat praktische tools die een handvat bieden bij de toepassing van key-account management in de praktijk.