Key-account management / druk 1

-
Auteur: Marian Dingena

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 8
Cover van het boek 'Key-account management / druk 1' van Marian Dingena
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Belgiƫ, Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2002
ISBN9014088833
ISBN139789014088839
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-accounts beloven? Het boek 'Key-account management' geeft antwoord op veel gestelde vragen over key-account management uit de praktijk. Het schetst recente ontwikkelingen en is daarnaast vooral een praktische hulpmiddel voor key-account managers en commercieel directeuren die deze vragen voor zichzelf willen beantwoorden.

'Key-account management' bestaat uit drie delen. In het eerste deel staat het account managementproces centraal. Het tweede deel gaat in op de organisatie van key-account management. Het derde deel bevat praktische tools die een handvat bieden bij de toepassing van key-account management in de praktijk.

Bestellen

Bestel 'Key-account management / druk 1' bij Bol.com € 39 1-2 werkdagen
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.