Kloteklanten

-

De klant als noodzakelijk kwaad?

Auteur: Egbert Jan van Bel

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 22
Cover van het boek 'Kloteklanten' van Egbert Jan van Bel
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2007
ISBN9013047017
ISBN139789013047011
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Het boek 'Kloteklanten' omvat een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland. Ruim 6.000 Nederlandse consumenten zijn gevraagd naar hun ervaringen met bedrijven waar ze klant zijn. Het resultaat is onthutsend en leidde tot vele praktijkgevallen, adviezen over het wel en wee van klantrelaties en inzichten in hoe u klantrelaties opbouwt en onderhoudt. Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur sprak over de onderzoeksresultaten ook met vele ondernemers en managers. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. Kloteklanten is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert en een wederzijdse goed renderende klantrelatie wil bouwen.

Bestellen

Bestel 'Kloteklanten' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.