Uitgevers | Boekenbent, Uitgeverij, Boekenbent |
Uitgavejaar | 2012 |
ISBN13 | 9789085708025 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Zeven ingredienten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot een van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur,voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuweklanten, omdat je: effectiever en efficienter wordt; er meer plezier aan beleeft; leert omgaan met angst voor afwijzing.Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met eenacquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die geen primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten. Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collegas afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizendencommerciele mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google