Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases / druk 1

-
Auteurs: Norbert Scholl, Ko de Ruyter

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 61
Cover van het boek 'Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases / druk 1' van Norbert Scholl en Ko de Ruyter
Uitgevers Boom Lemma uitgevers, Boom Uitgevers Amsterdam
Uitgavejaar 1995
ISBN9051894171
ISBN139789051894172
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

Bestellen

Bestel 'Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases / druk 1' bij Bol.com € 36,5 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.