Maak een fan van uw klant

-

een revolutie in dienstverlening

Auteurs: Sheldon Bowles, Kenneth Blanchard

Categorie:Business / Onderwerp: Economie 98
Cover van het boek 'Maak een fan van uw klant' van Sheldon Bowles en Kenneth Blanchard
Uitgever Business Contact
Uitgavejaar 2006
ISBN9047002725
ISBN139789047002727
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal word in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Bestellen

Bestel 'Maak een fan van uw klant' bij Bol.com € 15 Uiterlijk 21 juli in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.