Make Dust or Eat Dust

-

marktleiders creeeren in een tijdperk van hyperconcurrentie

Auteur: R.M. van Kralingen

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 45
Cover van het boek 'Make Dust or Eat Dust' van R.M. van Kralingen
Uitgever Pearson Benelux B.V.
Uitgavejaar 2005
ISBN9043012203
ISBN139789043012201
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Het creëren van marktleiders is topsport geworden. Door de hyperconcurrentie, een eigenzinnige consument en door de snel toenemende complexiteit van onze samenleving zijn veel marketing-campagnes maar beperkt succesvol. Make Dust or Eat Dust is een zoektocht naar de vraag welke wetmatigheden de marketingsuccessen van vandaag bepalen. Tijdens deze zoektocht heeft Roland van Kralingen nieuwe inzichten gekregen in het creëren van meerwaarde. Deze inzichten deelt hij in dit boek met de lezer. Het blijkt dat meer dan ooit inspiratie nodig is om succesvol te zijn. Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.

Bestellen

Bestel 'Make Dust or Eat Dust' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.