Management en besluitvorming in organisaties / druk 1

-

een strategisch perspectief

Auteur: P.L. Koopman

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 52
Cover van het boek 'Management en besluitvorming in organisaties / druk 1' van P.L. Koopman
Uitgever Gorcum b.v.
Uitgavejaar 1992
ISBN9023227255
ISBN139789023227250
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Voor de meeste organisaties is de omgeving de laatste jaren complexer en dynamischer geworden: de markt stelt scherpere eisen, maar ook (semi) overheidsorganisaties worden geconfronteerd met nieuwe voorwaarden. In het verlengde hiervan wordt een zwaarder beroep gedaan op de 'beslissers' om op tijd de bakens te verzetten. Besluitvorming is en blijft, ook in de toekomst, een van de hoofdtaken van managers. Waar het in dit boek om gaat is dat besluitvorming voor (toekomstige) managers beter herkenbaar wordt, dat de rol van de manager in de besluitvorming wordt verduidelijkt en dat wordt aangeduid hoe de manager zijn of haar greep op het besluitvormingsproces kan vergroten. Het bevat naast de noodzakelijke organisatietheorie ook voorbeelden en cases uit de organisatiepraktijk, zowel uit de profit- als uit de non-profit sector.

Bestellen

Bestel 'Management en besluitvorming in organisaties / druk 1' bij Bol.com € 21,5 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.