Marketing / druk 1

-
Auteur: P.S.H. Leeflang

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 244
Cover van het boek 'Marketing / druk 1' van P.S.H. Leeflang
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2003
ISBN9020732560
ISBN139789020732566
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Marketing is een nieuw boek waarmee studenten aan het hbo en wo zich snel de basis van het vakgebied eigen kunnen maken. De kernbegrippen waaruit marketing is opgebouwd worden systematisch besproken, aan de hand van acht stappen van het marketingplanningproces. Er wordt ruime aandacht geschonken aan nieuwere onderwerpen als het 'customer concept', de waardenstrategieƫn ('value disciplines'), customer relationship management (CRM), database-marketingsystemen, relatiemarketing, nieuwe segmentatie- en marktonderzoeksmethoden, distributiekanalen en communicatiemogelijkheden. Verder bevat dit boek veel recente kennis over de werking van markten en marketing. Zo wordt aandacht geschonken aan specifieke 'probleemvelden' zoals industriƫle marketing en marketing van diensten. Daarbij is ruimschoots gebruikgemaakt van moderne marketingliteratuur. Het nieuwe boek bevat tal van recente praktijkvoorbeelden (kaders) en minicases. Het werkboek dat bij Marketing behoort, bevat cases, vraagstukken en multiple-choicevragen.

Bestellen

Bestel 'Marketing / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.