Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2006 |
ISBN | 9058710971 |
ISBN13 | 9789058710970 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
We staan aan de vooravond van een nieuw marketingtijdperk. De tijd van de traditionele marketing is voorbij; authenticiteit, nieuwe eerlijkheid, business spiritualiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn 'hot'. Door authentiek te zijn als mens of als bedrijf zullen we vanzelf anderen aantrekken. Dat is waar dit boek over gaat.
Maar om oorspronkelijk te kunnen zijn, moeten we wel weten wat we het beste kunnen, waar onze passie ligt en wat onze kernwaarden zijn. Wie bent u eigenlijk, wat is uw identiteit? Marketing is waardenloos helpt u om als bedrijf of als mens een eerste stap te zetten op deze weg naar authenticiteit. Wanneer u eenmaal weet wie u bent, waar u voor staat en wat u echt belangrijk vindt, kunt u gaan magnetizen: op natuurlijke wijze mensen en bedrijven aantrekken - simpelweg omdat u eerlijk, uzelf en 'echt' bent. Want wat van jezelf is, straal je uit, wat van een ander is, kun je alleen maar weerkaatsen. En dat geldt ook voor bedrijven!
Marketing is waardenloos is een inspirerend boek voor iedereen die op de hoogte wil zijn van deze allerlaatste stroming op marketinggebied.