Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9058711188 |
ISBN13 | 9789058711182 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, marketingmix, marktsegmentatie, marketing control, productlevenscyclus, verdedigbaar concurrentievoordeel, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing, internationale marketing, en ga zo maar door. Volgt u het nog? Nee? Lees dan deel 5 Marketing uit De Middelmanagement Bibliotheek, een eye-opener op het gebied van marketing voor de middelmanager. In dit boek doet de auteur u haarfijn uit de doeken wat deze marketingkreten betekenen en – uiteraard – hoe u er werk van maakt. Van het vertalen van klantbehoeften in kansen voor de eigen organisatie, analyseren van de interne en externe omgeving, analyseren en anticiperen op relevante ontwikkelingen, het opstellen van een eenvoudige kosten-baten- en risicoanalyse tot het schrijven van een marketing(communicatie)plan. Dit komt allemaal aan bod in het boek Marketing.