MarketingFacts Jaarboek 2009

-
Auteurs: Marco Derksen, Matthijs van den Broek

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 72
Cover van het boek 'MarketingFacts Jaarboek 2009' van Marco Derksen en Matthijs van den Broek
Uitgever Beerens Business Press B.V.
Uitgavejaar 2009
ISBN139789075458541
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Dit jaarboek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve marketing. Het is het resultaat van een samenwerking tussen bloggers, experts, redactie en bezoekers.

Bestellen

Bestel 'MarketingFacts Jaarboek 2009' bij Bol.com € 23,5 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.