Mensen als merken

-

Hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt mer de O4 methode

Auteur: Stef Verbeeck

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 138
Cover van het boek 'Mensen als merken' van Stef Verbeeck
Uitgever Lannoocampus
Uitgavejaar 2010
ISBN139789020993431
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Als u in de supermarkt yoghurt kiest uit de koeltoog, waarom verkiest u dan het ene merk boven het andere? Baseert u zich op de inherente kwaliteiten van het product zoals smaak, vetgehalte en textuur, of baseert u zich op de associaties die u onbewust maakt met de verpakking, reclame, prijs en plaatsing van het product? U verkiest bewust en onbewust een bepaalde yoghurt, omdat het merk en de hieraan gekoppelde kernwaarden u verleiden als consument. Bij mensen gaat het net zo. Sommige mensen doen vanzelf de hoofden draaien en staan meer dan anderen in het middelpunt van de belangstelling. Het lijkt wel alsof ze sneller hun doelen bereiken en gemakkelijker succesvol worden. Wat onderscheidt deze mensen van de grijze massa? Hoe komt het dat anderen hen vertrouwen na een eerste ontmoeting en zij een onmiskenbare meerwaarde voor hun omgeving worden? Wat zijn de elementen die hen tot een gekend en gewild personal brand gemaakt hebben? In Mensen zijn de nieuwe merken legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiƫnter uw doelen waarmaken.

Bestellen

Bestel 'Mensen als merken' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.