Olifantenmarketing

-

Hoe het olifantje Kai-Mook een love brand werd

Auteur: Anja Stas

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 151
Cover van het boek 'Olifantenmarketing' van Anja Stas
Uitgevers Lannoocampus, Lannoo Uitgeverij
Uitgavejaar 2010
ISBN139789020992977
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit!

Bestellen

Bestel 'Olifantenmarketing' bij Bol.com € 24,99 3-6 werkdagen
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.