Proximitymarketing

-

slimmer communiceren met mobiele consumenten

Auteur: Th. van der Heijden

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 54
Cover van het boek 'Proximitymarketing' van Th. van der Heijden
Uitgevers Haystack, Haystack, Uitgeverij
Uitgavejaar 2007
ISBN9077881204
ISBN139789077881200
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingen wordt locatie in het digitale tijdperk opnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boek van de gerenommeerde marketingjournalist Toine van der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing.

Bestellen

Bestel 'Proximitymarketing' bij Bol.com € 19,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.