Public Relations / druk 5

-

de communicatie van organisaties

Auteur: J. Mastenbroek

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 12
Cover van het boek 'Public Relations / druk 5' van J. Mastenbroek
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2004
ISBN9014079230
ISBN139789014079233
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Om vandaag de dag te overleven moeten organisaties verder gaan dan alleen investeren in 'tweerichtingsverkeer' en begrip van hun omgeving. Systematische aandacht voor public relations helpt organisaties de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Het boek 'Public Relations - de communicatie van organisaties' biedt een houvast om public relations succesvol in te zetten en in evenwicht te komen met de omgeving.

Voor een duurzame, evenwichtige ontwikkeling moeten transparantie, geloofwaardigheid en duidelijkheid tot in alle vezels van een organisatie doordringen, en worden onderhouden. Maar de praktijk leert dat ondernemers en bestuurders vaak een schok nodig hebben om de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Systematische aandacht voor public relations helpt om daarop te anticiperen.

Dit is de kernboodschap van de vijfde – geheel herziene en uitgebreide – editie van het standaardwerk 'Public relations'. In drie delen worden theorie en visies, praktijkcases en praktische handreikingen gepresenteerd. De samenstellers - Jan Mastenbroek, Margreet van Persie, Guido Rijnja en Bart de Vries – hebben een schaar aan ervaren professionals en docenten bereid gevonden om hun visie op en ervaringen met specifieke aspecten van het communicatievak in het boek te presenteren.

Het boek is bedoeld voor (communicatie)managers van organisaties en studenten die zich voorbereiden op de praktijk of zich verder bekwamen.

Bestellen

Bestel 'Public Relations / druk 5' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.